Reclamații și dreptul de returnare a produselor
Reclamații pentru produsele cumpărate prin intermediul magazinului online sunt efectuate în conformitate cu regulile prevăzute în Legea privind protecția consumatorilor și conform termenilor și condițiilor prevăzute în garanția comercială a acestora.
RECLAMAȚIE
- Consumatorul are dreptul la reclamație pentru orice neconformitate a produselor cu cele negociate/ comandate, dacă după livrarea produselor sunt descoperite neconformități cu contractul de vânzare.
2.1. Consumatorul are dreptul a înainta reclamații pentru produsele, indiferent dacă producătorul sau comerciantul a oferit garanție comercială pentru aceste produse sau serviciile.
2.2. În cazul în care satisfacerea reclamației este efectuată prin înlocuirea produselor cu alte produse, conforme celor negociate, comerciantul va păstra condițiile de garanție inițiale oferite consumatorului.
- La înaintarea unei reclamații pentru anumite produse, consumatorul ar putea pretinde rambursarea sumei plătite, înlocuirea produselor cu alte produse, conforme celor negociate sau reducere din preț.
4.1. Reclamația poate fi înaintată verbal la numărul de telefon: 0878930022, birou: Bulgaria, orașul Sofia, str. Georgi Benkovski 16, sau în scris, la e-mail, prin poșta sau prin depunerea reclamației la biroul societății, anume:
еmаіl: info@calinachi.ro
adresă: Bulgaria, Sofia, str. Georgi Benkovski 16
4.2. La înaintarea reclamației consumatorul menționează obiectul reclamației, modalitatea preferată de acesta pentru satisfacerea reclamației, respectiv, valoarea sumei pretinse, adresă, număr de telefon și e-mail de contact.
4.3. La înaintarea reclamației, consumatorul în mod obligatoriu urmează a prezenta și documentele, pe care este întemeiată reclamația, anume:
- Bon fiscal sau factură;
- Procese verbale, acte sau alte documente, care constată neconformitatea produselor sau serviciilor cu cele negociate;
- Alte documente, care constată pretenția, în cea ce privește temeiul și valoarea sa.
4.4. Reclamația aferentă produselor de larg consum ar putea fi înaintată în termen de până în doi ani de la livrarea produselor, dar nu mai târziu de două luni de la constatarea neconformității cu cele convenite, precum și după expirarea perioadei de valabilitate.
4.5. Curgerea termenului se oprește pentru timpul necesar atingerii acordului între vânzător și consumator pentru soluționarea litigiului.
4.6. În cazul în care comerciantul a acordat garanție comercială pentru produsele și perioada de garanție este mai lungă de termenele prevăzute pentru înaintarea reclamației din al. 1, reclamația ar putea fi înaintată până la expirarea perioadei garanției comerciale.
4.7. Înaintarea reclamației nu reprezintă un obstacol pentru înaintarea unei acțiuni.